Hmpf! jaha? men...

Hejsan hoppsan! 
Det känns som att det är en hel tidsålder sen det var tisdag och jag var fortfarande lika bitter som en sten. Idag känns det bättre... Tror jag...
Nåväl så på onsdags morgonen när vi skulle åka så var det hektiskt... Först slapp Snorpan ur gipsen och fick en schysst snowboard... typ... :P
Sen skulle hon badas och så skulle det sättas en nål och så skulle hon bli resklar... Vid 14:15 flög vi ner till Göteborg... Det var en ganska spännande flygtur i ett så jäkla litet plan så att all turbulens kändes mer eller mindre som att man körde på ett farthinder alldeles för fort. Med andra ord... Mig = åksjuk!!!
Som tur var så hade sjuksköterskan som var med åksjuketuggummi så det gick bra ^^'
Och när jag menar att planet var litet så vr det LITET! :O 
Man kunde inte så raklång i det :O
 
Nåväl när vi kom ner så var vi ganska slitna faktiskt... Så när vi väl var nere så vart det en massa prover och grejjer... Och jag och Vega fick installera oss på Ronald McDonalds hus. Sen i torsdags så var det massa föberedelser och Operation... Så idag är det återhämtning på schemat... Elvira har börjat fått mat ohc med lite tur så slipper hon ur Respiratorn i kväll eller i natt... Men vi får se.. det tar den tid det tar... :) 
Får se om jag skriver mera sen :) 
hej då så länge! :D 
 
 



Kommentarer
Lena Björn

Snygga dojor alltså. Kul att ett elände är över.
Kram Mormor

2013-03-29 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback