Jaha ja...

Då ska vi se... 
Jag tänkte först att jag skulle presentera mig själv men jag inser att allt eftersom tiden går som kommer nog dem stackars satarna som läser denna blogg inse vilken hysterisk tråkig person jag är med en riktig botten humor... Ni ska bara veta hur lättroad jag egentligen är... :P
 
Så varför skriver jag då? Jo i detta nu sitter jag i väntans tider på fredag går jag in i v40 på min graviditet så just nu är jag mest less på att vara tjock och otymplig. Så jag hoppas på att min lilla dotter bestämmer sig för att komma ut snart... Jag menar den som väntar på nått gott väntar ALLTID för länge... Sen får vi ju se hur "gott" det här med barn blir... Jag är första gångs mamma så jag är på väg in i en värld som jag verkligen inte vet ett skvatt om... Så den som lever får se :)
 
Men nog om framtiden vi ser fram emot vad vi har att göra idag istället... Nämligen åka till sjukan och göra en flödeskoll och ett CTG (mäta barnets hjärtljud)... Det finns en lång historia bakom det här som jag skriver ner vid ett senare tillfälle när det finns lite mer tid... Jag måste sticka snart... 
 
och förresten!!!
 
 
Det där är jag... Så bättre än så ser jag inte ut ^^'
Det får duga som första inlägg får se vad som jag lyckas skriva i senare ^^
Bye så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback