2år idag!

Det är dagen idag och två är nått du aldrig fylla får.
Det är så mycket vi undrar och inte förstår,
många frågor utan svar.
Så som hur hade du sett ut nu och var hade du vart?
Hade du lärt dig sitta, stå eller till och med gå?
Hade läkarna fixat ditt öra så du kunnat oss höra?
Hade vi fått höra ditt första skratt, hade du kunnat prata än?
kanske du hunnit lärt dig säga: mamma, pappa, tack eller katt! 
Det är så mycket vi undrar och inte förstår.
Som varför du var tvungen att gå. 
Du kanske hade börjat på dagis och lekkamrater fått
och varje lördag fått nått gott.
hade du sprungit runt och pratat strunt?
Hade du haft en favoritlåt att sjunga till?
Hade du tjatat tills du fått som du vill?
Livet är orättvist mitt lilla barn och även om detta är en dag som borde vara glad
Så står jag här och ser ner på din grav. 
Det finns inget mer jag önskar än att du varit här!
Men vi får komma överens om att ses där. 
Så godnatt min flicka sov så gott
När vi väl ses igen är sorgen ett minne blott.
 
 
04:40 7/11-12 Föddes Elvira Lee Kristin, Du förgyllde mitt liv och min värld önskar att du fortfarande vore här.
6/10-13 blåstes din livslåga ut.
Livet är orättvist.
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Anonym

All min kärlek och medkänsla till er i saknaden. Kram mormor

2014-11-07 @ 19:44:47
AnnaC

du skriver så fint om Elvira. Det är fortfarande oförståerligt vad som hänt. Ni kommer träffas igen.

Stor kram,
Anna

2014-11-07 @ 20:17:11
Alexandra

❤️❤️❤️

2014-12-12 @ 08:10:19

Kommentera inlägget här:
  • Reklam om din blogg undanbedes
  • Följer endast de bloggar jag gillar via Bloglovin
  • meddelanden som, hur mår du, vad gör du m.fl, undanbedes.
    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

  • Trackback